Usta Bilardocu Oyunu

Usta Bilardocu OyunuUsta Bilardocu Oyunu, Usta Bilardocu Oyna, Usta Bilardocu Oyunları : Oyunu Bilgisayarlada Oynayabiliyorsunuz tekte. Tek Oynadığınızda Zamana Karşı Oynuyorsunuz her attığınız Top Size Ek Saniye Kazandırıyor. Bu Oyunda Yapmanız Gereken Tek Oynayacaksanız Arcade'yi seçmek eğer bilgisayarla oynayacaksanız vs Computer'i seçip 8 Ball daha iyi onun altındaki Play Now'a tıklayın...




Birini tanıdığını söyleyerek ne demek istiyorsun? Hey, sihir! Bak ve gör! Arkadaşımız ksinomouris. Adım Knock! Kibar ol. Kımılda, sihir! Kırma. Burnunu kıracağım! Sanırım benim zamanım. Bildiğimi yapma zamanı. Dolandırıcıyı getirebilmek. Durdur onu. Bir sahtekar Onları yapmayacağım. Daha iyisin. Öyle görünüyr ki bir enayi yakalanmış. Sadece kendini kandırıyorsun. Koruma için. İhtiyacın olan bu değil. Bilardo Oyunları'un ülkesinin insanları. Bugün ülkeyi kötü cadıdan kurtarmak için savaşacağız. Biz birkaç Fakat biz güçlüyüz! Uyanık! Pasaklı! Cüceler! Zor şartlarla karşı karşıya kaldık. Biz cesaretle donatıldık ve çalışkanlığımızla Önce inançla... donatıldık ...her birimiz. Korkacak hiçbir şeyimiz yok Yeter iman için. Ne zaman ki biz Herşey mümkün! Git! Durdur! İyi akşamlar, Bay Usta Bilardocu Oyunu. Burada ne işin var? Savaş için malzeme getirdik. Savaş için malzeme getrdik. Bana bunu beklediğiniz söylendi. Gönderilenler nerede? Kabul etmiyorum, salak mısın? Ben Bilardo Oyna, şehrin habercisiyim! Üzgünüm, yalnızca şey yapmaya çalışıyordum Demek istediğim Geç! Geç! Ne oluyor Bize saldırma cesareti mi? Onları Katasparaxte ! Uç! Tuzak. Usta Bilardocu Oyunu! Kahrolası! Henüz bitmedi. Sis dağılıyor! Geri dönmelisin. Ağaçlığa git! Dikkatli ol! Onu buradan götürün. Büyük sihir! Onlar kim? SUsta Bilardocu Oyunu gizli ajanları. Vagonu boşaltın. Evet efendim! Hadi, beyler! Kamyonu yakalayabilirsin. Herşey hazır. Tek ihtiyacın olan şu an. Evet, hadi gidelim! İlk olarak birşey yapmalıyız. Zaman yok. Nakliyeyi hazırlayın. Evet, efendim! Usta Bilardocu Oyunu ihanetimizi anlattım. Hatalı olduğunu söyledi. Sanırım hatalı değildik. Neden bahsediyorsun? Senin yaptığın balondan bahsediyorum. Hangi balon? Bu benim zamanım. Hatırla Planı izlemek için. Planı izlemek mi? Fakat plan sendin! Sen izlemelisin! Oyun alanı gidecek. Hoşçakal. Geri gel! Kendi başımıza yapamayız! Sihir! Sihir, ne yapılacağını bilmiyorum! Smaradoupolis sakinleri... Bak .. kışkırtanlara ne oldu. Bırak onu! İtiraf etmeliyim ki Usta Bilardocu Oyunu bugün çok iyi ilgilenedi. Kurtuldu! Sen kralı zehirledin! Onları bir sınıfa bırak! Usta Bilardocu Oyunu sakinleri bu şeyleri kabul etmeyin! Sessizlik! Şimdi ne yapılacak? Kardeşimle uçarak gitmek iyi olurdu. Ciddi mi? Erken olsa da. Bazı şeyleri çok farklı yapacağını düşünüyorum. Ve biz yavaş, çok yavaş yapacağız. Bu parlak güzel yüze bakmaya neden doyulmuyor. Bu parlaklığı sileceğim .. Onlar yalnızca karanlığı bıraktılar. Bu bekleme süresi ne kadar. Oo, hayır! En iyi koy olacağını söylemişti. Su güldüğümüz hileyi mi söyledi? Nasıl tahmin edilebilir ki. Bu Usta Bilardocu Oyunu büyücü olabileceğini anlamıştım. Yol bul! Teslim ol, Glenda. Neden direneyim? Neden sihirbaza inanıyorum. Ve ona bir kez inandım. Sihirbazına bak. Nereye? Gidiyoruz. Ama nasıl? Usta Bilardocu Oyunu Hayır! O kadar büyük ve herşeye gücü yeten biri değil. Hey, maymun. Öldürüldüğünü düşünmüştüm. Benim için çok ağladın mı? Hayır, gözlerine doğru sigara içtim. Doğru. Hepimiz güldük. Gerçekten bu en iyi oyundu! Bu yalnızca gösterinin başlangıcıydı. Bu son sözcük. Öleceğine dair kehanet Ve kral gibi onunla konuştuk.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder