Amerikan Oyna

Amerikan OynaAmerikan Oyna, Süper Bilardo Oyna, Amerikan Oyna Bilardo Oyna







Amerikan Oyna



Amerikan Oyna Saçmalık mı? Yalnızca çok az insan bundan haberdar. Onları nasıl düzgün bir şekilde yiyeceğini bilmelisin. Çoğu insan çikolatasını hemen emer ve geriye yalnızca fıstığı kalır ya da hemen çiğneyip yutarlar. Bu yanlış bir hareket. Şimdi öğretiyorum. Hayır, yavaş yavaş! Gördün mü? Acele ediyorsun. Yut bakalım. Şimdi aynen benim yaptığım gibi yap. Derin nefes al... Şimdi dilinin üstüne koy. Yavaşça erit. Hissediyor musun? Güzel, değil mi? Şimdi dişine doğru yuvarla ve çiğne. Yavaş yavaş ama. İki farklı tadın eriyip, nasıl bambaşka bir şeye dönüştüğünü gördün mü? Ne fıstık, ne de çikolata ama çikolata kaplı fıstık bir arada. Anladın mı? Evet, ama... Bu anlattıklarının Amerikan Oyna ile ne ilgisi var? Nasıl yani? Tamamen onunla ilgili! Hatunları yumuşatmalısın, ama çok fazla değil tabii. Bana kalırsa, sen çiğnemeye oldukça yakınsın. Emin misin? Kesinlikle. Ama nasıl? Her şey gözlerde biter. Kız hazır. İnan bana, dediğimi yaparsan bu iş tamamdır. Sağ ol, amca. Ayaklarımı sildim. Ağacın tepesine tırmandım. Oradan dağın tepesine uçtum. İndim, yere indim. Yüzdüm en derine yüzdüm. Gözlerimi sildim. Düzgün göremiyorum. Ağacın tepesini göremiyorum. Göremiyorum. Dağın tepesini göremiyorum. Göremiyorum. Yeri göremiyorum. Göremiyorum. Denizin dibini göremiyorum. Bu ne olabilir? Ne olabilir? Ne olabilir? Eğer denizin dibindeysem dağın tepesini göremem. Görmem. Göremem işte. Görmem. Göremem işte. Peki kör müyüm ki ben? Hayır! Sevgili arkadaşlarının gözlüklerini kullanabilirsin. Sevgili arkadaşlarının gözlükleri. Sevgili arkadaşlarının gözlüklerini kullanabilirsin. Sevgili arkadaşlarının gözlükleri. Ayaklarımı sildim. Ağacın tepesine tırmandım. Oradan dağın tepesine uçtum. İndim, yere indim. Yüzdüm en derine yüzdüm. Kara göründü! Sonunda Doğu Hint Adaları'na geldik. "Columbus'un kaçırdığı nokta bilinmeyen bir diyar olan Amerika'ya ayak bastığıydı." Amerika'ya hoş geldiniz! Yaşa Columbus! Size kardeşliğimizin göstergesi olarak... Bir... Bir teklifimiz var. Yaşa Amerikan Oyna! Bizim topraklarımız sizin topraklarınızdır. Yaşa Columbus! Bizim servetimiz sizin servetinizdir.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder