Bilardocu Kız

Bilardocu KızBilardocu Kız, Bilardocu Kız Oyunu, Bilardocu Kız Oyna : Bilardocu Kız Oyununda Toplara Tıklayıp Kızımızı Süslüyorsunuz. Bakalım En uygun Bilardo Kıyafetini Bulabilecekmisiniz.






Bilardocu Kız

Yaşa Columbus! Tanrı'ya ve İspanya Kraliçesi'ne, bu harikalar diyarını keşfettiğimiz için şükranlarımızı sunuyoruz. Ve büyük bir Bilardocu Kız ulusu inşa etme görevini sevgiyle kucaklıyoruz. Onları Tanrı'nın buyruğuyla eğiteceğiz ve aydınlatacağız. Yaşa Bilardocu Kız! Tebrikler! Şimdi seyircileri selamlayın bakalım. Dokunayım mı? Hayır. İyi misin? Evet. Gelsene. İster misin? İstemem teşekkürler. Hoşuma gitmiyor. Gitmiyor mu? Sevmiyorum işte. Kardeşimle neden arkadaş oluyorsun ki? Aptalın teki. Neyi var ki? Bilmiyorum. Sen çok farklısın. Sen daha çok... Daha çok ne? Programcılar! Ağzın çok bozuk. Nereye gitmek isterdim, biliyor musun? Nereye? Brezilya'ya. Hiç gittin mi? Hayır. Kumsallarının harika olduğunu söylüyorlar, kumu un gibi yumuşakmış. Oraya gitmek, en büyük hayalim. Hadi gidelim öyleyse. Bas gaza! Daha hızlı, hadi gazla! Palmiyeye bak! Seni öldüreceğim, kahrolası Muzip Cüce! Çok zevksizsin, Bilarda Oyunları! Alın, kumrular! Hoş, değil mi? Oldukça. Kes sesini. Oldukça çirkin. Bilarda Oyunları Programlarıyla! Gitmem gerek. Bende kalsın, tamam mı? Tamam, yoksa babam beni öldürür. Fotoğraf yüzünden mi? Tamam, hoşça kal. Bu arabaya bineceğiz.. Buna mı? Baban sürüyor. Bin. Neler oluyor? Merhaba, baba. N'aber ufaklık. Neler oluyor? Birkaç günlüğüne buradan ayrılıyoruz. Güvenlik gereği. Niçin? Ne oldu? Beto amcan. Ne? Duydun, canım. Beto amcan. Yoldaşlar, bu acı günde kardeşimi saygıyla yâd etmek isterim. Bir keresinde, "Mutluluk sadece gülümsemek değildir, inanmaktır, güvenilmektir." demişti. Böyle bir şeyin gerçekleşmesine inanmak çok güç. Ve nasıl yaşadığına. Bu karakterdeydi. Yaptığı her şeyden zevk aldı inancını hiç yitirmedi. Son nefesini verirken de mutlu olduğuna eminim. Kardeşime! Yoldaş Bilardocu Kıza! Burada! Yoldaş Beto'ya, kahretsin! Burada! Ya Peron ya ölüm! Vatanımız çok yaşasın! Ne oldu? Bazı şeyler oldu. Biliyorum. Gerçeği istiyorum. Peki. Şehirde dağıtım yapıyorduk. Her şey yolunda gidiyordu. Bir yerden ayrılırken... Amcanı minibüse el sallarken gördüm. Arkasında bir polis vardı. Ne olduğunu bilmiyorum. Onu korkutan bir şey görmüş olmalı. Amcan adamı sakinleştirmeye çalışıyordu, fakat birdenbire ortalık polis doldu. Beto bir hamle yaptı.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder