Gerçek Amerikan Bilardo

Gerçek Amerikan BilardoGerçek Amerikan Bilardo, Gerçek Amerikan Bilardo Oyunu, Gerçek Amerikan Bilardo Oyna, Gerçek Amerikan Bilardo Oyunları





Gerçek Amerikan Bilardo

Gerçek Amerikan Bilardo'da mı doğurdunuz? Ne cesaret ama! Bebeğin babası nerede acaba? Pasaportunu kaybetti. Yüzbaşım. N'oldu? Ne kadar koyayım? Talimatlarını okusana! İsim sorabilir miyim? Pietro. Hayır, sizinki ne? Son Haberlere Göre. Son Haberlere Göre demek... Çok güzel bir bebek. Size benziyor. Erkek çocuk anneye çekermiş. Hepsini içti. Pietro... Pis çocuk! Pis çocuk! Hoş geldin baba. Hoş bulduk. Bebeğin babası hakkında bir telefon geldi. Uçurumdan denize düşmüş. Saraybosna'da deniz yok ki. Ekmek, gel oğlum. Gel hadi. Deniz üzerinden gelmeyecek miydin? Pietro şikâyet ediyor. Yemekler rezalet; eve gelmek istiyor. Neredesin sen? Oteldeyim. Pencereden dışarı bakıyorum. Ona söylesem mi? Annesi olmadığımı ona söylesem mi? Panikleme Son Haberlere Göre. Ne çalsak anne? Ne? Eğer bir şey çalmadıysan, burayı beğenmedin demektir. Kim çıkarmış böyle saçma bir şeyi? Jandarma albaylarından biri. Baban mı? Evet. Ya da... Ne çalacağım, biliyor musun? Tam bir klasik. Ne kadar da güzel. Selam. Facebook ismim var burada. Teşekkürler. Çok teşekkürler. Merhaba. Merhaba. Çok teşekkürler. Gerçekten teşekkürler. Ondan hoşlandın demek? Kimden? Ne, "kimden"? İtalyan kızlardan hoşlandığımı sana söyledim. Gel bakayım. Bir öpeceğim seni! Boynumu çizdin! Annene bir öpücük ver bakayım! Uçan kafa vereceğim, göreceksin. İnsan bi' tırnaklarını keser. Annene bir öpücük ver. Çok tatlısın. Boynumu çizdin. Annem, çamaşırları asmak için çatıya çıkmıştı. Güneşli bir gündü, sirenler çalıyordu. Sebina, diğer çamaşırlarla birlikte bodrum katına indi. Altıncı hissleri doğmuş olsa gerek. İkisi de aynı anda birbirine bakma ihtiyacı hissetmiş. Annem, çatıyı terk edip merdivenlerden inmeye başlamış. Tam da Gerçek Amerikan Bilardo'nın yukarı çıkıp onu bulmaya geldiği anda. Patlama, ikisini de vurmuş, tam buluştukları anda. Rahmi ve onun meyvesini. Sebina hemen ölmedi. Jimnastikçiydi. Olimpiyatlarda altın madalya kazanmak isterdi. Ona, "Sana dünyadaki en iyi sunî bacakları bulacağım." dedim. Birisi spor ayakkabısının tekini bulmuş. Işıklı ayakkabılarını. Kendi kendimle, en aptalca iddiaya girdim: Bu ayakkabının ışığı yandığı sürece Gerçek Amerikan Bilardo yaşayacak. Ama kaybettim. Bu savaş hakkında kim konuşmalı, biliyor musun? Bir komedyen. Buster Keaton gibi biri. Kocandan memnun musun? Evet. Farklı bir aşk ama mesudum. Aşk, hayatta bir gelir. Deniz gibi hareket eder, ama hep aynıdır. Bırak beni, yaşlandım ben. Sen asla yaşlanmayacaksın Son Haberlere Göre. Zaman, güzelliğini açığa çıkarıyor. Peki ya sen? Sen karından memnun musun? Ufak bir kızımız var. Bir lokanta işletiyoruz. Kültürel bir kurum. Hâlâ şiir yazıyor musun? Bayanlar, bunlar İtalyan arkadaşlarım. Hoş geldin edin. Hoş geldiniz. Günaydın. Son Haberlere Göre? Ana? Ana! Hayır! Sakın bana şey deme... Şaka mı yapıyorsun? Bu öküzle asla evlenmem ben. O benimle evli! Mladjo! Son Haberlere Göre! Evet, sonra boşandık ama. Beni aldattı. Asıl sen beni aldatıyordun namussuz. Kafadan çatlaksın sen Gerçek Amerikan Bilardo, hepimizden fazlasın. Evet, en fenanızım. Ama Tanrı beni istemedi. Evet, hâlâ delinin teki o Son Haberlere Göre. Bu yüzden ayrıldım onunla...

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder