Zamanlı Amerikan Bilardo

Zamanlı Amerikan BilardoZamanlı Amerikan Bilardo, Zamanlı Amerikan Bilardo Oyunu, Zamanlı Amerikan Bilardo Oyna, Zamanlı Amerikan Bilardo Oyunları. 3 Dakika Sürede Tüm Topları Bitirin.




Zamanlı Amerikan Bilardo

Görünüşe göre birbirlerini seviyorlar, yani... Bir de şimdi PDA* var ya bu Bilardo kampçılarının cesareti arttı. Nine, onlar lezbiyen. Onlar çirkin adamlar. Bu sefer ne unuttun? İsim kartımı. İş için gerekli. Anlamıyorum. Sen, hep çok güzeldin. Neredeyse, ben senin yaşındayken ne kadar güzelsem o kadar güzelsin; ama sen hamile kaldın. Her şeyin içine ettin. Bütün hayatını harcadın. Moral konuşması için teşekkürler, nine. Annemi doğurduğunda benden bir yaş büyüktün. Ben evliydim. Anneni, lifli tümör sanmıştım. Olayı anladığımda, annenin bir yüzü vardı ve benim işim bitmişti. Yani, eğer bir gün bebek yapmayı planlarsam ilk önce ailesi mi olmalı? Rahibe olmalıydım. Söyle. Amerika, dünyanın en güçlü ülkesi. Bebeğim, açıklayabilirim. Sadece altı dakikalığına gittim. Altı. Bu nasıl mümkün olur? Ben giderken, çalıların arkasında mı saklanıyordu? Dükkanda. Bolca aldım. İç çamaşırları için ihtiyacın olacak. Baştan söyleyim, o detaylara pek takılan biri değildir, yani... Ve son bir şey daha. Hayatımdan vazgeçtim. Hayal kurmayı unuttum. Bunları istediğimi unuttum. Her bir son damla, ve bu... Bu, hatırlamam için gereken son damlaydı. Teşekkür ederim. Tebrik ederim. Tamamen senindir. Bu yıl Brownies'e katılmayı düşünüyor musun? Mindy Goldfarb'ın yahudi müşterilerimizi azaltmaya çalışmasına rağmen grubumuzun ilk kaydını kek satışı için hazırladığımı söylemiş miydim? Nine, sen yobazsın. Seni arkadaşlarımdan hemen siliyorum. Herkese karşı fazlaca hoşgörülüyüm. Buraya Chipotle açıldığında arkadaşlarım arasından ilk giden bendim. İspanyol yemeğinden bahsediyorum. Yine de arkadaşlarımdan siliyorum. Neden ağlıyorsun şimdi? Sokakta, önlükle dolaşan yetişkin bir kadın olduğunu şimdi mi fark ettin? Hayatım boyunca, Clay'i terk etmek istedim ve şimdi dünyadaki en büyük gerekçeye sahibim. Hadi ama. Onu tuvalette Springsteen söylerken daha önce de yakalamıştın. Adam, benim yatağımda randevusundaydı. Ne kadar alanım olacak? Peruklarım için çok alana ihtiyacım olacak. Güzel yemek pişiremiyorsan, buraya taşınamazsın. Sen, Hello Kitty. Dışarı. O bir oyuncak, değil mi? Bir şey söyleyim mi, Clay? Dokuz yıl boyunca sana katlandım. Kendi kendine narkolepsi* teşhisi koyduğun komik Fozzie Bear taklitlerine katlanmak zorundaydım. Hayır. O gerçek. Sadece kısa uykularım yok. Seni öldürmekten başka bir şey düşünemiyorum. Ne yazık ki, Lean Cuisine'im olmadan hapishanede yaşayamam. Yani, başka seçeneklere açığım. Seni çok seksi buluyorum nine. Şu gherkin'i gözümün önünden kaldır. Gherkin ne demek? Küçük bir salatalık turşusu. Bu berbat. Bebeğim? Harika bir yere gitmeyi hiç düşündün mü? Daha önce hiç gitmediğin bir yere? Her gün. Mesela neresi? Hawaii'ye gitmek istiyorum. Yarı dolu bir depoyla Honolulu'ya kadar gidebilliriz sanırım. Çeviren: Jennifer İyi seyirler... Selam, bebeğim. Selam, Smelly'ye insan yemeği yok. Onu çok seviyor. Sana bir şey söylemem gerek. Devre arasına kadar beklemek zorunda, tatlım. Madonna'nın şarkı söylediği zaman mı? Peki. Alışveriş yapıyordum... Sana bir sorum var. Bunlarla Mary Tyler Moore gibi görünmediğime emin misin? Mary Tyler Moore gibi görünmek istiyor musun? Saç kısmı hariç tabii ama evet.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder