Kızgın Kuşlar Bilardo

Kızgın Kuşlar Bilardo
Kızgın Kuşlar Bilardo, Kızgın Kuşlar Bilardo Oyunu, Kızgın Kuşlar Bilardosu Oyna, Kızgın Kuşlar Bilardo Oyunları : Oyuna Başlamak için En Başta Play ardından da Submit a Gueste Tıklayıp oyuna Giriyorsunuz. Ardından Kuşumuzu Çizginin gerisine bırakıp Atış yapmak için Topların önüne gelip mausenin sol tuşuna basılı tutun tuşu bırakmadan mauseyi ileri doğru iterseniz ve bırakırsanız hızlı atış yaparsınız. Güzel bir oyun iyi oyunlar...



Kızgın Kuşlar Bilardo kort değişikliği. evvet! sadece bir oyun daha! haydi bitirelim artık, Kikumaru. tamam! hayır En Yeni Bilardo Oyunları Burada! Bilardo Oyunları! tamam,tamam. işte böyle. tamamdır. şimdiki sonuncusu. duygusallık en üst seviyede iken yapın. evet patron. hayranların düşüncelerindeki tezatlık. onlar her zaman kazanmanızı umut ederler, kaybettiğinizde ise ağlamak isterler. bu sanırım "yenilgiye uğrayan kahraman" şeklinde de adlandırılabili. arada sırada, üzücü bir son mutlu sondan daha dramatiktir. aslında, maç sırasında yaralanmanız en iyi olacaktır ya neyse tabi bu yapmacık ve zorla olacağından gerekli de değil. evet, gidin oraya ve yenilin! evet, patron! bu da ne? tüm ruhu onların bu. bu iyi, değil mi? tam konsantreler. hey, üzgünüm öncesi için. sinirlerime hakim olamadım ve motivasyonuzun olmadığını söyledim. üzgünüm. şimdi düşünüyorum ki, ikiniz tam gücünüzü ortaya çıkararak oynadığınızda çok iyisiniz. ama biz kesinlikle kaybetmeyeceğiz! aptalsın sen. sana Japonca anlamadıklarını söylemiştim. Kızgın Kuşlar Bilardo anlamasalar bile dediklerimin anlamını bilirler. biz hepimiz Bilardo Oynaçiyiz! aptalın teki, çok kaygısız biz kaybetmeyi amaçlıyoruz, değil mi? hey! V! söyledim sana, kes şunu. of şu Kızgın Kuşlar Bilardo bu yaptığı onları yüreklendirir mi kışkırtır mı bilemiyorum hmm, o çok ilginç biri. kaybetmeliyiz. kaybetmeliyiz. baker bizi yanına aldı. büyük kalabalıkların önünde baker sayesinde tanis oynayabildik. bu bende! kaybetmeliyiz! işte bu. bu şekilde. kevin dikkat et! vaaay! müthiş! bunu geri çevirebildi bu sevinme zamanı mı? senin akrobasini tamamen aştı, sana ait yeteğini. hey, ben daha bitmedim! kaybetmeyeceğim bu oyunu! beni de kendinden say. bu ikisi sayı kaybetmelerine rağmen nasıl bu kadar eğleniyorlar? bu sadece bir kazaydi. bunun için endişelenme. heyecan doruğa çıkardı eğer o top yüzüne gelseydi, ama ama her şey yolunda, sanırım eğer yüzüne birşey olsaydı, piyasa değeri düşerdi. aldım! kaybetmeliyiz! kaybetmeliyiz! Bilardo Oyunları! Bilardo Oyunları! Bilardo Oyunları! Bilardo Oyunları! Angry Birds Bilardo En Yeni Bilardo Oyunları Burada! En Yeni Bilardo Oyunları Burada! En Yeni Bilardo Oyunları Burada! En Yeni Bilardo Oyunları Burada! oyunun sonuna kadar kaybetmeye hiç niyetli değilsin ha? tamam, öyle olsun. seyirciler çok heyecanlı. En Yeni Bilardo Oyunları Burada biliyorum. biz bu maçı kaybetmeliyiz. ama ne yapabilirim? vücudum beni dinlemiyor ben kaybetmek istemiyorum. evet, bu kesinlikle son. ilgi çekici bir şekilde kaybedin! ben kaybetmek istemiyorum. oyun Bilardo Oyunları En Yeni Bilardo Oyunları Burada ne? hala biraz güçleri kalmış ha? abi bu benim vücudum için de doğru olan. En Yeni Bilardo Oyunları Burada, kendi hatırımız için birlikte en iyi Bilardo Oyna oynayalım! evet, abi! hah. fena değil. Kızgın Kuşlar Bilardo (eşitliği bozmak için oynanan oyun). kaybedemem! bu eğlenceli maçı kaybetmeme imkan yok! Kikumaru bazuka! evet. haydi, kazanalım, Angry Birds Bilardo çok uzun zaman oldu, abi, böylesi heyecanlı olmayalı! bu bizim ilk Bilardo Oyna oynamaya başladığımız zamanlardaki gibi. evet! ben çok mutluyum seninle beraber Bilardo Oyna oynayabildiğim için, abi. ben de! bunu hatırlayabildik teşekkürler her ikinize de! bu yüzden bu yüzden biz kazanacağız! oyun ve maç Bilardo Oyunları En Yeni Bilardo Oyunları Burada'nin. . onlar kazandılar? Bilardo Oyunları! En Yeni Bilardo Oyunları Burada! hiç pişmanlığım yol kaybettiğim için, ama bir dahaki sefere böyle olmayacak! çok teşekkürler. çok iyi bir oyundu. teşekkürler. güzel oyundu. siz ikiniz, iyi iş çıkardınız. üzgünüz bize kaybetmemizi söylemenize rağmen, kazandık sorun değil. demiştim kazan ya da kaybet önemli değil. efrafınıza bakın. sizin için seyirciler oldukça coşkulu. bu çok büyük bir başarı. sponsorlar ise tamamiyle memnun bu durumdan. patron hayır, Angry Birds Bilardo aslında hiç bir kelime bizi alıp hep ilgilendiğiniz için size olan minnettarlığımızı tarif edemez. bu size teşekkür için yeterli olabilir ancak. ama bundan sonra bundan sonra biz kendi Bilardo Oynaimizi oynayacağız. yanılmışım. size önceden söylediklerimi geri alıyorum. ha? artık ikinizde kukla değilsiniz . teşekkürler.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder