Minik Amerikan Bilardosu

Minik Amerikan BilardosuMinik Amerikan Bilardosu, Minik Amerikan Bilardosu Oyunu, Minik Amerikan Bilardosu Oyna, Minik Amerikan Bilardosu Oyunlar :





Açıklama : Oyun Gayet Basit Start Game Yazıına basıp oyuna başlayabilirsiniz. Mause ile atış yapıyorsunuz. Tek Kişilik Bir Oyundur...

Minik Amerikan Bilardosu


"Beni canlı yakalayamayacaksınız!" diye bağırdı. El bombasının pimini çekti ve polis minibüsüne attı. Büyük bir patlama oldu. Kahretsin! Hepsi birkaç saniyede oldu. Ona hayattayken ihtiyacım vardı. Ne düşündüğünü kim bilebilir? Ufaklık... Birkaç günlüğüne gidiyorum. Eve dönebilirsek görüşürüz. Ben de onu çok özleyeceğim. Asla unutmayacağım. Ben de. Minik Amerikan Bilardosu! N'aber, ufaklık? Biraz ister misin? Ee, nasıl gitti? Şahane! Ciddi misin? Biliyordum, aferin oğluma! Sana kız hazır, dememiş miydim? Evet. Ee, şimdi? Bir sonraki adımımız ne? Bilmiyorum. Nasıl yani? Büyüdün artık! Minik Amerikan Bilardosu ile mi, diyorsun? Hayır, o çantada keklik. Hayatından bahsediyorum. Bilmiyorum. En iyi cevabın bu mu? Ne önerirsin? Sana orada yardım edemem. Tüm söyleyeceğim kendine ihanet etme. Her ne olursa olsun, kendine ihanet etme. Ya sen? Ne oldu? Hiçbir şey. O pisliklerin hepsi kontrol altında. Endişelenme. Beni canlı ele geçiremeyeceksiniz! Vur! Kıpırdama! O pisliklerin hepsi kontrol altında. Oyun Oyna! Ateşin var. Bir bakayım. Neden? Beni rahat bırak! Neden? Sakin ol... Alo? Alo... Minik Amerikan Bilardosu? Evet. Kimsiniz? Bilarda Oyunları Programlarıyla? Evet, benim. Alo? Evet, buradayım. Merhaba, nasılsın? Büyükbaban için çok üzüldüm. Evet, çok kötü. Zavallı adam. Alo? Orada mısın? Buradayım. Seni hoşlanacağın bir yere davet etmek istiyordum. Okul ne olacak? Bugünlük okulu ekelim. Şimdi mi? Hadi gel... Bir günden bir şey olmaz. Ne yapıyorsun? Kimdi o? Cevap ver, Oyun Oyna! Kimdi o? Sorun ne? Telefondaydı. Kimdi o? Telefonda mı? Cevap ver bana! Minik Amerikan Bilardosu da kim? Kız arkadaşım. Kahretsin Oyun Oyna! Kız arkadaşmış, hadi oradan! Zırvalamayı kes! Sırası mıydı! Telefonu kullanmak ne kadar tehlikeli biliyorsun. Evet, biliyorum. Ee, derdin ne o zaman? Bir daha okula gitmeyeceksin. İşte o kadar. Ufaklık annene toplanmasında yardım et, adam gibi. Ya burada kalmak istersem ne olur? Ne yaparsın, kahretsin? Hey, sakin olun. Bağırma. Bu hiç birimiz için kolay değil. Beklediğimiz gibi olmadı. Olanlarla yetinmek zorundayız. Senin için söylemesi kolay. Ne dedin? Yok bir şey. Zırvalamayı kes, Oyun Oyna. Büyüdün artık! Hoşça kal.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder