Orbitz Bilardo Oyunu

OrbitzOrbitz Bilardo Oyunu, Orbitz Bilardo Oyunları, Orbitz Bilardo Oyna




Tarafsız bir gözle bakıp, olayı tartarak gerçek nedene ulaşmalıyım. Saçma sapan fikirlere kapılıp, anlamadan bilmeden hüküm vermemeliyim. Dr. Park'ın semineri kaçta başlayacak? Sanırım şu an bir piyese hazırlanıyor. Soramadım. Piyes mi? Böyle bir şeyden haberim yoktu. Nasıl bilmiyorsun? İçeride replik çalışıyordu. Seni pislik. Aklım almıyor. Jun hasta olduğu için Minyong mesaj yollamış ama o bana hiç bir şey demedi. Umursamamış resmen. Belki de meselenin Orbitz Bilardo Oyunu ilgili olduğunu bilmiyordu. Neyse ne, bu onu ilgilendirmez. Bunu kıskançlığından yapıyormuş gibi görünüyor. Hala büyüyememiş. Seni delicesine sevdiği için böyle. Onu mazur gör. Beni delice sevdiğinden mi, yoksa aşağılığın biri olduğundan mı bilemiyorum.. Saat kaça kadar bu işi bitirmeliyiz? Öğlene kadar. Bugün Orbitz Bilardo Oyunu buluşacak mısın? Ne? Okulla ilgili bir meseleyi görüşecektik. Dışarıda bekliyor. Neredeyse çarpıyordu. Kim kullanıyor bu arabayı? Delirmiş olmalı! Bilardo Oyunu ! Ben de kim olabilir diye merak ediyordum. Seni uyarmıştım. Yine ne diye geldin? Yoluna git. Canımı sıkma. Nereye? Neden sürekli kafamı bozuyorsun? İlla bir kere daha mı üstüne arabayı sürmem gerek? Derdin ne senin? Orbitz Bilardo Oyunu, kafayı mı yedin sen? Neredeyse onu öldürecektin! Ne? Ben ne yapmışım? Her şeyi gördüm! Gerçekten derdin ne senin? Sorun ne? Yanlış görmüşsün. Bay Lee... Yanlış filan görmedim! Normalce yürürken sen birden arabayı onun üstüne sürdün! Hala ne duruyorsun? Özür dilesene adamdan! Kalsın. Sorun değil... Özür mözür dileyemem. Hemen şimdi özür dile! Nereye gidiyorsun? Orbitz Bilardo Oyunu! Önemli değil demiştim. Ben yanında değilken bu hep böyle miydi? Geçen bu yüzden mi kavga ettin? Doğru değil mi? Çıldırmış gibiydi. Sen.. Kusura bakma. Hala toy davranıyor. Ona aldırma, tamam mı? Bir daha asla böyle bir işe kalkışamayacak. Ne? Hala mı bugünün ne günü olduğunu bilmiyorsun? Bizim evlilik... Evet, evlenme yıldönümümüz. Bizim . evlilik yıldönümümüz! Yani gerçekten unuttun! Özür dilerim. Hakikaten unutmuşum. Tüm yaşananlar ve Bilardo Oyunları'lerin gidişiyle kafam öyle meşguldu ki. Unuttun? Hayatım. Unuttun! Unuttun yani. Resmen unuttun. Gerçekten unuttun mu? Bu nasıl olabilir? Böyle bir şey nasıl benim başıma gelebilir? Bilardo Oyunu Bilardo Oyunu çıktı. Yine mi? Yine mi Bilardo Oyunları'yi görmeye gitti? Bırak beni. Bırak! Canım,ben gerçekten çok üzgünüm. Gerçekten... Hayır, hiçbir şey duymak istemiyorum! Konuşma,sus! Hiçbir şey dumak istemiyorum! Bunu kabul edemem! Hayatım! Görüyorum. Bu,şimdiye kadar olan evlilik hayatımın özü. Tanıdığım herkes koca yerine bir öküzle evlendiğimi söylüyordu ama ben böyle düşünmüyordum. Ben evimin erkeği, çocuklarımın babası olan beyaz atlı prensimi bulmuştum. Ne kadar aptalmışım. Kimle konuşuyor bu? Şu an, tiyatroda ana karakterin kendi iç hesaplaşmasını yaptığı kısmı canlandırıyor. Ne yapıyor? Orbitz Bilardo Oyunu, ne suç işlediğini bilmiyorum ama affet gitsin. Hayatım. Konuşma benimle! Derdi ne onun? Bu tavırları kime? Bugünün evlilik yıldönümümüz olduğunu unutmuşum. Ne? Bunu nasıl unutursun? Senin gibi bir boş gezenin boş kalfasının böyle özel günleri hatırlaması gerek.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder