Yıldırım Bilardo Oyunu

Yıldırım Bilardo OyunuYıldırım Bilardo Oyunu, Yıldırım Bilardo Oyunları, Yıldırım Bilardo Oyna




Bilardo Oyunu, Bilardo Oyunları'nin telefona ulaşamadığını ve evde de kimsenin olmadığını söyledi. Bilardo Oyunları'nin babası kafayı üşüttü herhalde. Bir haltlar çeviriyor olmalı. Bir suç işlemese şimdi böyle kaçmazdı. Ama Dedektif Lee'nin saldırıya uğradığı yer Bilardo Oyunları'lere yakın değildi. Nereden bilelim, belki de dedektifi takibe almıştı. O zaman tüm aile nereye kayboldu? Siz ikiniz, şu dedektifçilik oyununuza yeniden başlamayın. Dedektifçilik değil bu anne. Çok fazla kanıt var... Geçen günkü başarısız girişiminiz yeterli olmadı mı? Onları yargılamayı kesin artık. Ama, o zaman ailecek nereye kayboldular? Neden dedektifin saldırıya uğradığı gece ortadan kayboldular? Tatil için Bilardo Oyunları'yi gezmeye götüreceklermiş. Ani bir karar almış olmalılar. Yıldırım Bilardo Oyunu Gezmeye mi? Daha çok izlerini kaybettirmeye çalışıyorlarmış gibi. Hikaye yazma. Polisler bile böyle bir şeyden bahsetmezken sen nerenden uyduruyorsun? Neyse de, Bilardo Oyunu nerede? Alo? Evet, doğru. Yuseon ! Uzun zaman olmuştu! Merhaba. Merhaba. Bilardo Oyunu nerede? Daha gelmedi. Sınıfta birlikte değil miydiniz? Evet, ama sonra o erken çıktı. Daha eve gelmedi mi? Yine Bilardo Oyunları'ye mi gitti acaba? Hala telefonu açmıyor mu? Yok. Resmen sırra kadem bastı. Evde süt var mı? Ne? Gerçekten mi? Evet, haklısın. Sana dememiş miydim? Bu dünya bizi daha unutmadı! Bana da koy biraz. Anne, eskiden bir oyuncu muydu? Oyuncu mu? Hayır. Ama yürüyüşü, konuşması... İnanılmaz. Babacığım, uykunuzu aldınız mı? Evet. Minyong, ne harika bir gün. Günaydın! Anne. Anneciğim, neredesiniz? Sabah sabah iyi tarafından kalkmış herhalde. Bugün özel bir gün mü? Daha fazla sinir bozuyor. Hayatım, hayatım. Bugün beni nereye götüreceksin? Niye? Daha bir şey düşünmedin mi? Ne düşünecektim ki? Doğru ya. Bu gece Chandong'un ev partisi var. Ona ne versek ki? Para olmaz değil mi? Sen bir hediye bulsan olmaz mı? Bu işlerde iyi değilim. Canım, bugünün ne günü olduğunu biliyorsun değil mi? Bugün mü? Ne günü ki? Hayatım! Yıldırım Bilardo Oyunu, gel de yemek yiyelim. Anne, şu an yemek yiyebileceğimi hiç sanmıyorum. Niye? Üzgünüm. Hastaneye ben önden gidiyorum. Yemek yemiyorsa yemesin ama bu da neydi böyle? Ciddi miydi yoksa dalga mı geçiyor? Hayır, bir şeye bozulmuş olmalı. Onun nesi var? Bugün daha bir dramatik. Öyle. Beni geriyor. Sana numarayı mesaj atarım. Bu doğru numara, değil mi? Evet. Evet, teşekkür ederim. Mesajınız var Minyong Eve döndüğünde beni... Bunu ne zaman göndermiş? Görmemişim galiba. Benim, mesajını yeni gördüm. Ne oldu? Jun mu? Onun nesi var? İshal olmuş. Geçen gece onu hastaneye götürdük. Hayır, önemli bir şey değilmiş. Bir süre daha hastaneye gitmemiz gerekiyormuş. Neden bunu bana şimdi söylüyorsun? Telefon etseydin ya! O adam, telefonu kontrol ediyordu. Nasıl? Seni artık rahatça arayamam. Bundan sonra eğer Jun'u merak edersen, annemi ara. Ne saçmalıyorsun sen? Youngmin sana ne dedi? Kapatıyorum. Görüşürüz. Aklım almıyor. Evlenme yıldönümümüzü nasıl unutabilir? Bu, bana ve evliliğimize yapılmış büyük bir hakaret. Hayır, Park Haemi. Kendine gel. Meseleyi bu kadar irdeleme. Sakin kalman gerek. Evet, zihnimi boşaltmalıyım.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder