Şekilli Amerikan Oyunu

Şekilli AmerikanŞekilli Amerikan Oyunu, Şekilli Amerikan Oyunu Oyna, Şekilli Amerikan Oyunları, Şekilli Bilardo Oyna




Şekilli Amerikan Oyunu

Şekilli Amerikan Oyunu çok lezzetli görünüyor. Yemekten sonra Seul'e gideceğim. İstediğin bir şey var mı? Bilardo Oyna'yle mi görüşeceksin? Sevgilin yok mu? Tatillerde buluşacak kimsen yok mu? Sevgili mi? Tam yanımda duruyor. Biraz aşk macerası yaşayalım mı? Bırak beni. Ha Bilardo Oyna. Seni ne zorluklarla büyüttüm. Seul'de sarhoş olma, sabah gel. Bay Jang Ja Sa yarın sabah erkenden gelecek. Tamam, tamam. Geçen sefer aldığım tiramusudan alayım mı? İster al ister alma. Bayan Şekilli Amerikan Oyunu ayrı bir büyüsü var. Niye adam gibi onunla evleneceğini söylemiyorsun? Bayan Şekilli Amerikan Oyunu en iyisi, en iyisi! Niye saçmalayıp duruyorsun serseri? Tüm yapabildiğin bu mu? Bir sürtükten para almak çok mu zor? Şu adiler! Abi! Çekil. Onları umursamadım. Hatalı olan benim, gidelim. Ne hata yaptın? Hatan ne ki seni dövüyorlar? Sahiden, hatalıydım. Bırak beni. Abi. O serseriler... Yapacak başka bir şeyin yoksa bile fakirlerden para alman doğru değil. Bu son olsun. Bundan sonra bitti, tamam mı? Tamam dedim ya! Yine de borç aldıysan geri ödemelisin. O zaman neden parayı geri almıyorsun? Çok dişli biri. Ne zaman para desem dinlemiyor. Daha önce öyle kaba bir kız hiç görmemiştim. Kız mı? Evet. Sersem. Bu ev mi? Dikkatli ol. Geçen geldiğimde bir şeyler fırlatmıştı. Tencere falan fırlatıyordu. Tamamen çıldırmış. Abi, çağırayım mı? Ne çağırması sersem? Bu tip insanlara önce sen vurmalısın. Bu ne? Yoksa... Ölmüş! Baksana, o ölmüş. Ne yapıyorsun? Kendine gel! Kendine gel! Bilardo Oyna! Bilardo Oyna! Ambulans çağır. Çabuk! Dae Hae'yle ayrıldıktan yedi yıl sonra yeniden böyle karşılaşmıştık. Dae Hae, baban ve abin. Onları selamla. Senin annen de gelip seni de bulacak. Ha Bilardo Oyna zarın yanında mı? Bu sensin, bu da ben. İkisi de sende kalsın. En azından böyle birlikte oluruz. Ha Bilardo Oyna,Şekilli Amerikan Oyunu iyi bir hayat sürmesini söyle. Sen, Bilardo Oyna ve ben... Defol! Kalkmasına yardım etmeyecek misin? Özür dile. Ha Bilardo Oyna, kendine iyi bak. Hasta uyandığında sizi çağırırız. Biraz dinlenin. Ona iyi bakın. O gerçekten Da Hae mi? Bilmiyor musun? O işte. Da Hae gerçek annesiyle gitmişti. yıl oldu ama yine de onu tanıdım. Yani annesi mi öldü? Ne oldu ki? gündür uyumadan, yemeden annenin cesedinin yanında mı kaldın? Annem şimdi nerede? Morgda. Annen vefat ettiyse ona cenaze yapmalısın. Neden gün orada kaldın? Senin için de tehlikeli olabilirdi. Annemi öyle bırakacağım. Ne? Cenaze yapacak param yok. Ayrıca hastane masraflarını ödeyecek param da yok. Sizi buraya getiren adam sizinle ilgilenmiyor mu? Az önce buradaydı. Da Hae uyandın mı? Şükürler olsun. Ağrın var mı? Doktor, o iyi mi? Evet. Hastane faturasını nereye ödeyeceğim? Hareket etme, kıpırdama. İyice dinlenmelisin. Bilirsin insan önce parayı ödedi mi içi rahat edince çabuk iyileşir. Kart olur mu? Nakit daha mı iyi? Sadece kartım var. Kart. Da Hae, ne şekilde karşılaştık baksana. Hadi ye! Gücünü toplanmak için yemelisin. Ye. Ha Bilardo Oyna. Çok paran mı var? Paranla beni alır mısın? Beni satın almak için para verirsen annemin cenazesi için o parayı kullanabilirim. Ondan sonra benimle ne istersen yaparsın. Bunu yapamaz mısın? Olmaz, bunu yapmamalıyım. Tamam, seni satın alacağım. İyi dinle beni.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder