Uzaylı Bilardo Oyunu

Uzaylı Bilardo OyunuUzaylı Bilardo Oyunu, Uzaylı Bilardo Oyunu Oyna, Uzaylı Bilardo Oyunları : Çeşit Çeşit Amerikan Oyunu var Starta Basıp Seçim Yapın...



Uzaylı Bilardo Oyunu

Önce onun hepsini ye. Çabuk! Alıyorum dedim ya! Yapacak mısın? Ha Bilardo Oyna! Niye şimdi geldin? Teyze. İçki kokmuyorsun. At ahırına git, hemen! Saklaman için sana verdiğim paramı ver. Ne için? Acil lazım, sana sonra anlatırım. Parayı ver. Kavga mı ettin? Biri mi yaralandı? Ne kavgası ya? Dün Uzaylı Bilardo Oyunu ile karşılaştım. Ne, Da Hae mi? Yetimhanedeki kız mı? Ha Bilardo Oyna! Beni dinle. Bu parayı nalbant olmak için biriktiriyordun. Lisansını aldın mı işini güvenceye alacaksın. Yine biriktiririm. Endişelenme lütfen. Ülkedeki tüm atların nalını değiştireceğim. Gidiyorum. İki üç güne dönerim. Anne, dünya çok yorucu değil mi? Böyle söylerdin. O zaman üçümüz de ölseydik daha iyi olurdu. Sadece babam değil de üçümüz ölseydik daha iyi olurdu derdin. Anne, baba! Anne, baba! Anne... Anne. Anne! Anne! Anne! Baba! Baba! Uzaylı Bilardo Oyunu, neden ağlıyorsun? Da Hae aç kalma. Elin niye bu kadar soğuk anne? Yakılma işlemleri için ertesi güne kadar yer yoktu. Kül kupası burada hazırlanmalı. Aşağıda bir yer buldum, gelip bir tane seç. Görüşürüz. Ha Bilardo Oyna. Teşekkürler. Özür de dilerim. Aşağıya iniyorum, sen de gel. Sıcak. Zenginler ölmeden önce oradaki yerleri alıyormuş. Bildiğim bir yer var, şimdilik oraya gömelim sonra... Önemli değil. Zamanı gelinceye kadar onu saklarım. Peki, sende kalsın. Gidip başka yerlerin fiyatlarına bakarız. Beni evime bırakır mısın? Gidelim. Da Hae şimdi okuman mantıklı mı? Vaktim yok, çalışıp üniversiteye gideceğim. Hiçbir şeyi olmayan birinin yaşamak için tek çaresi okumak. Param olmadığı için annemin ölüsünün başında üç gün bekleyince dersimi aldım. Bilardo Oyna, çok uğraştın. Teşekkürler. Yine de yalnız kalman iyi değil. Gerçekten iyiyim. Bunun zor olduğunu düşünmek bile lüks. Gidiyorum, seni ararım. Da Hae, bekle. Bunu al. Bir şey olursa Bilardo Oyna'yi ara hemen. Ya sen? Sorun değil, bir şey olursa hemen ara tamam mı? Pekala. Gidin. Bu ne şimdi? Burayı nasıl buldu? Annenin öldüğünü öğrenince adresini bulmuş olmalı. Sen burayı nasıl öğrendin? Hapisten çıktığımda onu izlemeye başladım. Anneni ve seni bulmaya çalışıyordu. Yarın seni bulamayacağı bir yere taşın. Onu öldürmek istiyorum. Benim yüzümden hapse girdiğin için üzgünüm. Onu gerçekten öldürmek istiyorum. Sonra benim gibi olursun. Onu görünce kaç ki sorun çıkmasın. Gerçekten onu öldürmeyi çok istiyorum. Bayan. Uzaylı Bilardo Oyunu annesi onu almaya geldiğinde kaç yaşındaydı? yaşında. Babası erkenden ölmüştü, annesi onu almaya gelmişti değil mi? Evet, öyle. Neden kapattın? Biraz daha koy. Hepsini Uzaylı Bilardo Oyunu mi vereceksin? At boklarını da ona ver bari! Çok komik! Komik tabii! Başka çocukları var mıydı acaba? Galiba bir abisi vardı. Bu kadar yeter. Peki. İki aile birleşse daha iyi olurdu. Neden ayrı ve fakir bir hayat sürüyor ki? Gidiyorum. Uzaylı Bilardo Oyunu. Oturun. Arkadaşın mı? Merhaba, ben Joo Da Hae. Anne, sana ondan çok bahsetmiştim. Arkadaşım Da Hae. Evet. Bu hiç ders çalışmayan Bilardo Oyna. Bilardo Oyna selam ver. Artık özel öğretmenin olacak. Merhaba Bilardo Oyna. Sandalye yok mu? Yok. Başka yok mu? Evde çok var. Annesi mi öldü? Onu getirme dedim, neden dinlemedin? Annesi ölmüşse ne olmuş? Hoş bir durum değil. Üniversite bile bitirmemiş.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder