Sevimli Bilardo

Sevimli BilardoSevimli Bilardo, Sevimli Bilardo Oyunu, Sevimli Bilardo Oyna, Sevimli Bilardo Oyunları




Sevimli Bilardo Biletleri al ve hepsini harca! Olağanüstü manzaraları görmek için harca! Hayran olacağınız, hayret verici şeyler! Büyü dolu bir dünya bekliyor! Silahının nasıl işleyeceğine bakın. Büyü Avrupa'da dilsiz prensler tarafından terk edilmiiştir. Büyük ve güçlü Bilardo Oyunları'u görmeyi es geç! Kendimi sahnede bulmak her zaman bildiğim bir kaderimdi. Bak şimdi sihirbaz asistanı oldum! Bir saat önce şekeri sokaklarda sattı. Hiç beklediğimiz zaman eleştiri fırsatları kapımızı çalar, tatlım. Ne güzel giysiler! Buna ihtiyacın yok. Seni küçük basit bir sütçü kız yapacağız. Sahneye ilk çıkışını kutlamak için bir tirit. Bu benim büyükannemindi. Irkutsk dan çariçeydi.* Savaş kahramanıydı. Büyükannen mi? Evet, o savaşta öldürüldü. Ne savaşı? Ne savaşı? Çok önceydi. Permpliach savaşı hakkında bir şey biliyor musunuz? Hayır. İyi.O orada öldü. Bu müzik kutusu ondan kalan tek şeydi. Eminim,ananen seni almak isterdi. Çorap kapı tokmağı üzerinde olduğu zaman provadayız demektir. Sana kaç kere ilk önce kapıyı çal demek gerekiyor? Çarptı. Kapıyı çaldım. Bu nedir? Gösterme zamanı. Neden bir şey söylemedin? Önemli bir şey değildi. Ne yaptık biz. Kötü şeyler. Yani senin düşüncen alkışlar büyük ödül için olacaktır Ne hissettiğim hakkında ne düşünüyorsun? Bu yetenekle en büyük sahnede olmak isterdim. Bilardo Oyunlarılu bir sirkte yapmamalıydım. Tüm dikişleri açılmış bir ceket giyiyorum. Sevimli Bilardo yapmalısın. Yine mi? Evet Git. Şapka. Şapka. Sen yenisin, değil mi? Evet. İyi. Başkasına ihtiyaç duymuştuk. Diğer, zavallı, o gitti. O kalp krizi geçidi. Kalp krizi geçirdi. Ama şimdi dinleniyor, tamamen iyileşecek. Onun yanına gitmek ister misin? Şey, dediğimiz gibi. Sen sorduğunda Elimi kaldırdım! İhtiyacın olduğundan daha yeteneklisin canım. Hadi sihir yap. Baylar ve bayanlar, fırsatı kaçırmayın Bak ...Büyük ve Güçlü Bilardo Oyunları! Birlikte gizli dünyalara gitmek için hepsini harcayın... Arap Yarımadası ...! yıldır yalnız ruhlar hapsedilmiş. Fakat bu gece biz onları kurtarmayı deneyeceğiz. Seyircilerden bir gönüllü istiyorum. biri var mı? biri var mı? Siz, hanımefendi? Ah, evet! Sana yardım etmek isterim. Ne kadar naziksiniz. Lütfen. Söylediklerimizi hatırayın. Basit bir kız halk, bayanlar ve baylar. Korkacak birşey yok Yeter... iman et. Çünkü sana göre, mucizeler. Uykulu hissetmeye başlıyorsun. Gözlerin kapanıyor ve rahatlıyor. Bizimle gel, Sevimli Bilardo! Benim önümde kızın vücuduna gir! Beni duyuyor musunuz, kraliçe Fernanda? Evet ..... Dirildi. Dirildi. Sana yükselmeni emrediyorum! Mezardan çık. Bir kukla ipi görüyorum! Yanılıyorsunuz, efendim. Yanılmıyorum! Bu bir kukla ipi! Bir yükseltme ipi! Ve görüyorum orada! Net bir şekilde görüyorum. Kukla ipi mi? İhtiyacım olan ipleri yaptım? Frank! Yürüt beni! Ne dedin? Yürüt beni. Henüz değil, evlat. Fakat ...! Sana güveniyorum. Çok değil, ama çok fazla var. Ne yapabiliyorsan yap. Seni yürütmek istiyorum, fakat .... Kahretsin! Yürüt onu! Çocuğu yürüt. Yani, yapabilirdim fakat Malesef, bu gece kötü bir atmosfer var. Öyle mi? Sen bir yalancısın! Üzgünüm! Ben Bilardo Oyunları'um, Büyük ve Ulu! İyi geceler sana! Neden daha çabuk kapanmadı perdeler? Kahkahaya boğuldum. Hiç birşey yapamadım. Çok kötü gittiğini düşünmüyorum. Evet,çünkü sen sadece bir eşeksin. Biliyorsun,bana hakaret etmesen iyi olur. Ben sadece erkek arkadaşım. Arkadaş? Sen benim arkadaşım değilsin, Frank. Arkadaşlara ihtiyacım yok. Zaman poliokourtina yakın olan birine ihtiyacım var. Bir kadın. Sonunda, iyi haber. Bir müzik kutusu mu hazırlamak istiyorsun? Hayır. Onun için değil, Frank. Merhaba, Sevimli Bilardo. Merhaba, Oscar. Çok güzelsin. Teşekkür ederim. Moda bu mu? Öyle olduğunu biliyorsun. Muhteşem bir şovdu. Onun bu karmaşasını bana anlatma. Bu zavallı küçük kıza neden doğruyu söylemediğini bilmiyorum. Ben sahtekar mıyım? Kafamı ele geçirdi. Daha da kötüsü, paralarını geri istiyorlar. Geçip oturdu. Sana biraz çay getireceğim. Zaman geçti. Seni görebilirim .. Çünkü daha önce buraya gelmiştim. Aylar sonra gelişinde yeteri kadar göremedin. Bu sirk gezisi. Evde durumlar nasıl? Annen ne yapıyor? Bu sefer bana turta gönderdin. Umarım bana kızgın değilsindir, çünkü yazmaya çalışıyorum.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder