Mavi Proje Bilardo

Mavi Proje BilardoMavi Proje Bilardo, Mavi Proje Bilardo Oyunu, Mavi Proje Bilardo Oyna, Mavi Proje Bilardo Oyunları
Oyuna Başlamak için Yüklenmesini Bekleyin Ardından ; Continue Yazısı Belirecek Tıklayın , Ardından Play YAzısı Gelcek. Play Yazısına Tıklamak için Kağıdın Sağ Köşesine Gelip Tıklayın Biraz Zor Tıklanıyor Kağıdın Sağ Köşesine gelince Kağıt Hareketlenir Zaten Tıklayın ve Oyuncunuzu Seçin Ardından Nexte Basıp Kilit Olmayan Oyuncuyu Seçin. Her Tur Atladığınızda Kilit Kalkacak ve Diğer Oyuncuyu Seçip Onunla Oynayabileceksiniz...Masaya Geldiğinizde Masanın içinde Closed Yazısı Olur Ona Tıklayıp Oyuna Başlayabilirsiniz. Bence En Güzel Bilardo Oyunu Bu Tavsiye Ederim...




Yani o diyor. Bir sahtekar olamaz mısın? Kötü bir cadı tarafından bizi öldürmek için gönderilmiş olabilirdi. Komik olma. Onların zekasını küçümsemiyorum. Belki de küçümsüyorsun? Sonunda onunla gitti mi, kardeşim? Birşeyin parçası değilim ve sen bunu biliyorsun. Şimdiye kadarki tek şey barışa sahip olmaktı. Büyücü iyi bir adam olduğu için bunu yapabilir. Tanrı hakkında ne biliyorsun, çünkü derinlerde sen bir şeytansın! Ben şeytan değilim! Sakinliğini kaybetmen ne kötü. Gerçekten sana karşı döneceğini mi düşünüyorsun? Sen benim Bilardocusun ve seni seviyorum. Haklısın. Fakat onun sözlerine kanıt gerekli. Çoktan ispatı var. Bana henüz gösterilmedi. Gezi için teşekkürler. Bu benim işim. Tur? Kralı aramak için. Tabii ki. Şimdi bu konuda, bir kraliyet yemeği olsa iyi olurdu diye düşündüm. Daha çok et olsun Kardeşim büyük bir güce sahip olduğunu söyledi. Yani o dedi? Evet, beni suskunluğa zorlayan tanıklar. Kendimi görmek isterdim. Evet. Neden bana şimdi göstermiyorsun? Şimdi mi? Evet. Her zaman. Ve herşey için vakit var. Bilge ve doğru kelimeler. Sana son bir oda göstermek istiyorum. Bu Bilardo Oyunları'un kraliyet hazinesi. Yalnızca krala ait. Zenginliğinin tadını çıkar, Sihir. Hepsi benim! Benim! Uykuya geri dönmeyeceğim, bebeğim! Yalnızca pamuk ve satenden oluşuyor! Ali Baba masalında yaşıyor gibiyiz! Burada, bu ne? Bu nedir? Altın bir fincan. Altın fincan! Her zaman böyle kupa gibi! Şimdi benimkine sahibim. Tam olarak değil. Kral olmak için, ilk olarak cadıyı yenmelisin. Kehanet böyle söyler. Çünkü henüz yapılmadı Ben kralım. Henüz değil. İlk olarak cadıyı yenmelisin. Görüyorum. Öldürmek kolay olmayacak. Olduğunu hayal ediyorum. Bir dakika bekle. Bana kimsenin birini öldürmemesi gerektiğni söylemiştin Eğer kral olmakla ilgilenmiyorsan, boşver. Hepsini unutabiliriz... altın, yakut, altın fincan İlgileniyorum! Bir kızı öldürmek coşkulu bir fikir değil. Bu kız değil! O kötü bir Mavi Proje Bilardo ve kendisini yok etmek isteyenleri zorlar. Yapman gereken tek şey Karanlık Orman'ı ziyaret etmek Ve sihirli asayı yok etmek. Sihirli asa mı? Evet, onun güç kaynağı. Sihirli asasını kaybedecek olursa ölür. Üzgünüz Theodora, eğer hoşçakal demediysen. Sabah ona söyle onu ne kadar sevdiğimi ve ne kadar... Hayır! Ona hiçbir şey söyleme. Ne istersen söyle, fakat Mavi Proje Bilardo O hepimizi kurtaracak ya da? Ben sihirbazım. Gerçekten mi? Kötü bir cadıyı öldürmek ne kadar zor olabilir ki? Çok! Çok zor! Kötü bir cadıyı öldürmek çok çok zordur. Hiç sanmıyorum bahtsız kız, gerçekten aşık mısın? Üstesinden geleceğiz. Tüm zorluğun. Onun kapısını çalacak bir çok sihirbaz olacak. Söylediğin her yalan bizi bir adım daha yakına itiyor Mavi Proje Bilardo zindanı. Onları yalan sayma. Öneme giden merdivenler olarak düşün. Ne yapılacağını biliyorum! İtiraf etmek için geri dönecek. Sihirbaz olduğunu söylediğin için üzgünüz. ave yalan söyledin zavallı küçük kız. Pişman görünüyor olmalısın. Onu satabiliriz. Henüz mü ağladın? Ağlayabiliyor musun? Bir soğan kesebilir miyim. Asla geri dönmeyeceğim. Kötü cadıyı bulacaksın ve sihirli asayı bulacaksın. Böylece ben altın dağını alacağım ve sen de lezzetli muzlara ulaşacaksın Muzlar mı? Var! Çünkü ben maymunun ve muzları severim, değil mi? Amman klişelerle! Sevmiyor musun? Bayılırım! Ben bi Mavi Proje Bilardo. Sadece böyle söylemeyi sevmiyorum. Eğer temizliği önerirlerse onlara ne söylersin? koca bir yıl boyunca şehrin tüm camları? Böylece bizi affetmek zorundasın. Hasarı onarabiliriz, çünkü yolda bazı çukurlar gördüm .... Çirkin görünüyor. Oraya inmeyeceğim. Belki de birileri bize yardım etmeli. Seni önemsediğim anlamına gelmiyor Buraya gel! Buraya gel! Biz kötü cadıyı bulmalıyız oraya neden iniyoruz? Burada ne oldu? Onlar ikm? Hey. İyi misin? Endişelenme, kötü olmayacaksın. Bu Finley. Merhaba. Benim adım Bilardo Oyunları. Sen Sen sihirbaz mısın? Beni tanıyor musun? Onu herkes tanır. Korkmaman gerektiğini biliyorsun. Defol. Yapamam. Bekle. Otomatik olarak çıkarmak için. Oh, hayır! Asla iyi olmayacaksın. Ben birşey olduğunu düşünüyorum. Çantayı bana ver. Yap şunu! Bu ne? Şişedeki sihir Sihir mi? Hadi deneyelim. Şey Birkaç damla koy.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder