Bombalı Bilardo

Bombalı BilardoBombalı Bilardo, Bombalı Bilardo Oyunu, Bombalı Bilardo Oyna, Bombalı Bilardo Oyunları :
Açıklama : Oyunda Yapmanız Gereken Bombalara Topu Çarptırmadan En Yüksek Puanı Toplamak Bakalım Sitemizde Bu Rekorun Sahibi kim Olacak. Yorum Olarak iletirseniz 1.yi Belirleyebiliriz...




Sen beklenen sihirbaz değilsin, öyleyse. Nihayet sahip olduğunu düşündüğüm güçlerin orada vardır. Hala burada olmanın bir sebebi vardır. Belki de düşündüğünden daha yeteneklisindir. Keşke bilseydim. Ben sadece sıradan bir insanım. Ben sirk sihirbazıyım Olmamı istediğiniz kişi değilim. Açık şekilde gelecek birini istiyorum. Kesinlikle. Sen geldin. Babam benim yaşam biçimim. Anladım. Belki de sihirbazı tercih ederdin? Evet, lütfen. Tabii ki. Burada. İşte bu. Hey! Bir dakika bekle. Şimdi bir kapak ile yapabilirsin. Evet, hanımefendi. Bombalı Bilardo İyi geceler. Dua ? Ne yapmalı? Dilek dilerken. Tüm büyücüler yapabilir. İnsanlar uzaktan geldiler ve bunu bekliyorlar. Dilek dilemek için iyi ve dürüstsen. Haklısın. Benimkini bilmek ister misin? Güzel bir elbise mi? Ailemi geri istiyorum. Biliyorum. Çok üzgünüm, fakat dilekler gerçekleşmez. Ben de böyle bir sihirbaz değilim. Bunu düşünmüştüm. Geldiğim yerde gerçek sihirbazlar var. Ama bir tane var. Bombalı Bilardo ünlü sihirbazı. O büyük bir adam. İstediğini yapıyor mu? Hayır, böyle yapacağına dair geleceği gördüm. Elektrikli ışık ampülünü icat etti, gramafon Ve hatta animasyonları çeken bir kamera. Hareket görüntüleri mi? Evet. Hayal edebiliyor musun? Her ikisi de tel ve ince camdan oluşuyor. Ve birkaç malzeme ile, imkansız mümkün oldu. Senin gibi bir sihirbaz değil mi? Benim olmak istediğim gibi bir sihirbaz. Bu gibi. Bunu anlıyorum. Dilekleri senin gerçekleştirmeni tercih ederim Fakat ve bu iyi. İyi geceler, sihir. Glenda, onu buldum! Ne buldun? Bu karışıkşılğı nasıl çözeceğimizi buldum. Bu nedir? Savaşın taslağı. DAHİ SİHİRBAZ NASIL OLUNUR Hepsi burada. İlüzyonlar, hokkabazlık Umduğun gibi bir sihirbaz olmadığımı biliyorum. Ama belki ihtiacın olan sihirbaz olabilirim. Sahtekar olduğunu mu söylüyorsun? Kesinlikle. Ve hokkabaz? Evet. Uğursuz afacan? En iyisi burada. Sirk sihirbazı gösteriyi yapacak. Hayatı göstereceğim! Bilardo Oyunları'un ülkesinde böyle bir sunum yapılmış olacak! Sihir! Gizem! Oyun! Şeyimden iyidir. Herkes buraya. Hızlı! Yapıtımızı görmeye. Adı praksinoskopio. Bazı değişiklikler yaptım. Uzayda bazı şeyler göstereceğim. Mümkün değil Eğer istersen hiçbir şey imkansız değildir. Yani! Bombalı Bilardo ulaşmak için üç yol var. Doğu taraf ölümcül gelincikler tarlasında. Oradan uzak durun. Neden Çünkü oradaki havayı solursanız sonsuza kadar uyursunuz. Hatta uyanık olun, biz en güçlü orduyuz. Tamam, uzak duracağım. Ya da tam tersi. Cam her zaman kullanışlıdır. İzleyiciler çok etkilendi. kömürün içinde bazı kimyasallar karışacak basitçe "siyah tBilardo Oyunları" u üretmek bu Öğlen ana sokakta balya samanı dağıtmalısın. Çok iyi. Benim küçük tanrılarım. Sonra Bombalı Bilardo ile karşılaşacaksın ve zayıf ordusuyla. Ve ne kadar güçlü olduğumuzu gördüğünde Koş kurtulmuş olacak. Hayır! Onların kaçmasına izin vermeyeceğiz! Hiç merhamet göstermeyeceğiz! Planı takip ettik ve birşeyler ekledik. Bak. Edison gurur duyuyordur. Birşeyler yapmak istiyorum. Fakat aramızda kalmasını istiyorum. Tamam. Balonları düzeltebilir misin? Hepsi için çok etkileyici. Bombalı Bilardo planını nasıl yapcaz? Rahatla. Birini tanıyorum.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder