3D Amerikan Oyunu

3d Amerikan3D Amerikan Oyunu, 3D Amerikan Oyunu Oyuna, 3D Amerikan Oyunları, 3D Amerikan Bilardo Oyunu




3D Amerikan Oyunu


3D Amerikan Oyunu! Nasılsın? İyiyim. Döndün mü? Hayır, hâlâ oradayım, buradaki hayaletim. Aptal. Cenaze töreni nasıldı? İyiydi. Gidelim mi? Gidelim. İtiraf etmem gerekirse senin için güçlü duygular besliyorum. Burada, karnımda. Ben de aynı hissediyorum. Sen de mi? Anlayamasan da, önemli değil. Şu an anlayamayacağın başka şeyler var. Biliyor musun? Kendimi ifade edemediğimin farkındayım. Fakat bu hissettiklerim gerçek. Hatırla, diğerlerinden farklı olduğumu söylemiştin bana. Bunu anlıyorsun. Tanıdığın ben, sadece... farklıyım. Anladın mı? Bir şey anlamadım. Ama bence çok hoşsun. Sonsuza kadar seninle olmak istiyorum. Söz mü? Yemin ederim. Bak. Sana bir sürprizim var. Param var, hem de bir sürü. Yani? Beraber olabiliriz. Hem de sonsuza kadar. Şimdi de beraberiz. Evet ama bu parayla nereye istersek gidebiliriz. Gitmek mi? Şimdi mi? Brezilya'ya gidebiliriz. Brezilya? Aklım almıyor. Gitmek istemiyor musun? Bak. Bu para bizi oraya götürür. Brezilya'da bir iş bulabilirim. Her türlü işi yapabilirim. Delirdin mi? Ailemi terk edemem! Sen terk edebilecek misin? Onları seviyorum, ama seninle olmak istiyorum. Ufaklık... Dün gece ne yaptım, biliyor musun? Sen odanda uyurken, oturup seni seyrettim. Bebekken biberonla seni beslediğim günleri hatırladım. Şimdi sana bakıyorum da... Yıllar ne kadar çabuk geçmiş. Kocaman bir erkek oldun. Şey... hemen hemen kocaman bir erkek. Ne zaman sana baktığımda şaşırıp kalacağım merak ediyorum.ya da yaşına geldiğinde belki. Bilemiyorum. Büyümeni izlemeyi sevdiğimi ve beni çok gururlandırdığını bilmeni istiyorum. Seni çok seviyorum. Bir yıl sonra Dünya Kupası'nı Arjantin kazandı. Takım oyuncularımızın zaferini kutlamak için dünyanın her yerinden insanlar ülkemize geldi. Şimdi, diğer habere geçelim. Kanun güçleri, hükümeti devirme faaliyetleriyle mücadeleye devam ediyor. Bu sabah erken saatlerde 3D Amerikan Oyunun'da birkaç militanla çatışma yaşandı. Subaylar şüpheli bir aracı durdurmaya çalışırken, silahlı çatışma meydana geldi. Dur çağrısı yapılan suçlular, ağır silahlarla karşılık verdi. Askeri Kuvvetler, çatışma sırasında, Horacio Carnevale'yi vurdu. 3D Amerikan Oyunu adlı bölücü örgütün üst düzey yöneticilerinden biriydi ve yıldır aranıyordu... Baba! Yoldaş Bilarda Oyunları Programlarıyla. Burada. Ya Peron ya ölüm! Vatanımız çok yaşasın! Bilarda Oyunları Programlarıyla için, çocuklar. Gözlerimi sildim. Düzgün göremiyorum. Ağacın tepesini göremiyorum. Göremiyorum. Dağın tepesini göremiyorum. Göremiyorum. Yeri göremiyorum. Göremiyorum. Denizin dibini göremiyorum. Bu ne olabilir? Ne olabilir? Ne olabilir? Gözlerimizi düzgünce ovuşturalım mı? Eğer denizin dibindeysem dağın tepesini göremem. Görmem. Göremem işte. Görmem. Göremem işte. Eğer yerdeysem ağacın tepesini göremem. Görmem. Göremem işte. Görmem. Göremem işte. Peki, kör müyüm ki ben? Hayır! Sevgili arkadaşlarının gözlüklerini kullanabilirsin. Sevgili arkadaşlarının gözlükleri.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder