Güçlü Amerikan Oyunu

Güçlü Amerikan OyunuGüçlü Amerikan Oyunu, Güçlü Amerikan Oyunu Oyna, Güçlü Amerikan Oyunları



Güçlü Amerikan Oyunu

Kim kime ders verecek? Her zaman birinci olurdu, parası olmadığı için üniversiteye gidemedi. İşte sorun da bu. İyi bir aileden üniversiteye giden birini bul. Anne! Uğursuzluğu bize de bulaşmasın! Da Hae. Düzgün düşünemedim. Yerimi bilemedim, hata ettim. Hayır, demek istediğim... Yanlış anlaşılma için özür dilerim, hoşça kalın. Eun Soo, yine görüşelim. Gidiyorum. Eun Soo! Buradaki pırlanta yüzüğümü gördün mü? Niye? Yok mu? Hemen gidip Da Hae'yi geri getir! Çabuk! Karaoke Bar Evet, burada. Ha Bilardo Oyna, Bilardo Oyna. Cep telefonun nerede, neden Bilardo Oyna burayı arıyor? Ne var Bilardo Oyna? Ne? Da Hae nereye gitti? Çok bekledin mi? Çalışmak mı istiyorsun? Evet. Para kazanmak istiyorum. Telaşlısın, para biriktirmelisin. Yaşın tutuyor mu? yaşındayım. Bu alanda ilk işin olacak. Ayağa kalkar mısın? Arkanı dön. Ne zaman çalışmaya başlayacaksın? Bugünden itibaren. Saçını yaptırıp, kıyafet al. Hazırlan. Yarın çalışmaya başla. Bilardo Oyna! Nerede? Da Hae nerede? Burada ne yapıyorsun? Şey... Neden bardasın? Üzgünüm ama meşgulüm. Sonra konuşuruz. Delirdin mi? Buranın nasıl bir yer olduğunu bilmiyor musun? Biliyorum. Bildiğimden geldim. Ne yani? Burada çalışmaya mı niyetlisin? Zaten berbat bir hayatım var. Barda çalışmak neyi değiştirir ki? Neden böylesin? Üniversiteye gideceğini söylemiştin. Okumak için para lazım. Yemek yiyip yaşamalısın. Şuna bak, şimdiden para kazandım. Daha önce nasıl da düşünemedim? Şu kıza bak, delirmiş! Bu paranın anlamını biliyor musun? Bu parayı hemen geri vereceğim. Ne yapayım, başka çarem yok. Ne kadar çırpınsam da hala aynı yerdeyim. Beni ne kadar tanıyorsun ki? Ne yapabilirsin ki? Uğursuzluğun bulaşıcı olduğunu duydum. Yanımda durma. Bulaşıcıysa ne olmuş? Ölür müyüm? Yanında olacağım. Bu ne şimdi? İade ediyorum. Bu hiç olmadı. Da Hae, gidelim. Canına mı susadın, delirdin mi? Buraya kendin geldin, benimle dalga mı geçiyorsun? Dalga mı geçiyorsun? Aşağılık herif! Da Hae, çabuk gidelim! Ne yapıyorsun? Yakala onu. Söz verdin. Bir daha asla öyle şeyler düşünme. Tamam dedim ya! Bu kaç oldu? Acıdı. Acıyan yere dokundum, tabii acır. Bir de söylüyor musun? Üstelik sana ihtiyacın olduğunda ara diye telefonumu vermiştim. Niye kapalı? Neden beni aramadın? Konuşacak bir şey yoktu. İşte, geri al. Eve gitmiyorsun. Bir sorun mu var? Birinden mi saklanıyorsun? Bir adam mı? Nereden biliyorsun? Kim o? Kim o? Hatırlıyor musun? Annem beni almaya geldiğinde yanındaki kişi üvey babamdı. Ona insan bile denmez. Onu ellerimle öldüreceğim. Senden önce ben öldürebilirim. Bu olmasın diye ondan kaçıyorum. Yaşamak için. Aşağılık herif gebermeyi hak ediyor. Böyle olmaz, benim evime gel. Ondan kaçman yetmez. Yanımda güvende olursun. Evime gidelim. Ahn Shim teyzeyi tanıyorsun, değil mi? Da Hae, hatırlıyor musun? Evet, hatırlıyorum. Annen için üzgünüm, onu göremedim. Sorun değil. Üniversiteye gidene kadar rahatsızlık vereceğim. Bana uyar ama Ha Bilardo Oyna sandalyelerin üstünde nasıl uyuyacak bilmiyorum. Da Hae ders çalışacak, gürültü yapma ya da horlama. Serseri, hani horlamaktan bahsetmeyecektik? Biz bizeyiz şurada. Aman, aman... Seni hain! Da Hae o günden sonra ders çalışmaya başladı.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder