Yeni Bilardo Atış Oyunu

yeni bilardo atışıYeni Bilardo Atış Oyunu, Yeni Bilardo Atış Oyunu Oyna, Yeni Bilardo Atış Oyunları




Daha sonra Bilardo Oyunları'nin ailesi ortadan kayboldu. Ne olursa olsun şimdi gitmek zorundayız. Hala burada olmamız senin hatan. Bir başka çözülmemiş gizem... Her şey nasıl sonlanacak? Afedersiniz. O.. ölmedi değil mi? Bilardo Oyunları. Bilardo Oyunları gitti. Ne? Bilardo Oyunları mi? Görüşmek üzere... High Kick ! Çeviri:ha High Kick! Bölüm Kang Bilardo Oyunları! Kang Bilardo Oyunları! Bilardo Oyunları ! Bilardo Oyunları ! Aradığınız numaraya ulaşılamıyor. Neler oluyor hiçbir şey anlamıyorum. Bilardo Oyunları ... Hala daha uyanamamış olması kötüye işaret değil mi? Hala hayatta, ama... Kim yaptı bunu? Nasıl böyle bir şey olabilir? Şey... Böyle tehlikeli durumlarla çok sık karşılaşıyoruz. Mevcut bir şüpheli var ama daha suçluluğu kesinleşmedi. Siz artık gidebilirsiniz. Lee Yunho,yardımların için sağol. Tabi. Çok soğuk. Anne, ben geldim. Geldiğin iyi oldu. Ben de tam Bilardo Oyunu'yi arayacaktım. Niye ki? Galiba Bilardo Oyunu Jun'a yanlış bir şey yedirmiş. İshal olmuş çocuk. Emin olmadığı bir şeyi ona vermezdi. Belki mamadan değildir. Yeni bir tarif duymuş olabilir. Mamasını değiştireceğini söylüyordu. Ne koymuş ki içine? Şimdi arama onu. Ben daha sonra ararım. Niye? Bu seferlik arama. Geç saatlere kadar çalışıyor. İlaç verebilmek için önce ona ne yedirdiğini öğrenmeliyiz. Sen ara o zaman. Jun, sen hasta mı oldun? Hasta mı oldun? Neren ağrıyor? Daha çıkmadın mı? Saat kaç ? On bir olmuş. Haydi gidelim, ben işimi bitirdim. Bitirdin mi? Bir lavaboya gideyim ben de. Mesajınız var. Mesajınız var Minyong Eve gittiğinde beni ara. Benim. Bana bak lan. Kiminle görüşüyorum? Benim, Han Youngmin. Gecenin bu vakti ne halt etmeye bu numarayı arıyorsun? Rahatsız ettim, kusura bakma. Bilardo Oyunu'yle bir konu hakkında konuşmam lazım. Bir konu hakkında mı? Ne konusuymuş bu? Seni ne diye aramasını istiyorsun? Ne derdin var onunla? Hala yeniden bir araya gelme hayalleri mi kuruyorsun? Ne? Gözüme gözükme. Bir daha ararsan elimde kalırsın. Sana ödetirim. Bunu kafana sok. Bana bak... Alo? Çıkıp bir şeyler yiyelim mi? Olur. Aradın mı? Ne oldu? Anne. Anne, kafayı yiyeceğim. Ne oldu? Başım çatlıyacak. Neler olduğunu anlayamıyorum.

Benzer Oyunlar

0 yorum:

Yorum Gönder